olaroa 2015-12-14 19:31:44

Oppvarming og skadeforebyggende program

Med spesifikke program basert på balanse-, spenst- og styrkeøvelser kan mange av disse skadene unngås. Dersom slike øvelser er innbakt i oppvarmingen kan du få en god start på fotballtreningen.

Strukturert oppvarming

I Røa IL Fotball ønsker vi at alle lag har som rutine at de møter opp 15 minutter før treningsstart, for å gjennomføre løpsøvelsene i "Spilleklar"-oppvarmingen, og at de kjører skadeforebyggende programmet minimum én gang i uken. På den måten får alle lag gode oppvarmingsrutiner, vi unngår skader, og treningstiden på feltet kan brukes mest mulig effektivt til å trene fotball.

Skadeforebyggende program

I Røa IL Fotball ønsker vi at alle lag har som rutine at de gjennomfører skadeforebyggende program minimum én gang i uken. Varier valg av program (1, 2 eller 3 avhengig av vanskelighetsgrad), både i aldersgruppen 8-16 og 16+.

 


Her er programmene for alle lag i Røa. Last det ned og bruk det!

Aktiviteter

28.06.2017
TINE Fotballskole 2017

10:00 - 16:00

Røabanen

29.06.2017
Fotball 2010

17:30 - 19:00

Røabanen

29.08.2017
Allidrett 2. klasse

18:00 - 19:00

Røa

09.09.2017
Påmelding Røa Høstcup Gutter 2017 {INTERNE}

00:00 - 00:00

Røabanen

09.09.2017
Påmelding Røa Høstcup Jenter 2017 {INTERNE}

00:00 - 00:00

Røabanen

09.09.2017
Påmelding Røa Høstcup Gutter 2017 {EKSTERNE}

08:00 - 18:00

Røabanen

09.09.2017
Påmelding Røa Høstcup Jenter 2017 {EKSTERNE}

08:00 - 18:00

Røabanen

Kalender

Juni
MTOTFLS
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012